fredag 19 februari 2010

Åsikter

Jag har alltid en massa åsikter. Om allt och alla. Det är sällan det händer att någon frågar mig om min åsikt, och jag svarar att jag inte har någon. Nästan lika sällan som någon faktiskt BER om min åsikt, oftast får folk veta dom utan de egentligen vill. Men i kväll har jag verkligen MASSA åsikter, om allt! Allt ifrån tjocka människor och bröstförstoring, till unga mammor och terrorism. Sjukt vad det bubblar i mitt huvud så här sent, en lov kväll!
Något annat som bubblar är förväntningarna iför i morgon. Rammstein med familjen, och det är inget dåligt känns det som. Men även där har jag åsikter! Är det ok för ett känt band att gå ut med låtar som deras "pussy" med en ren porrfilm till musikvideo. Och för att vad, provocera? Hm. Jag har nog ingen riktig åsikt om det, faktiskt, (hör och häpnad) mer än att det är ganska äckligt av gubbarna att inte kunna hålla sina små dyrbarheter innanför kallsångerna. Kunde de inte låtit de scenerna spelats av så kallade "stuntmän"?
Är det okej?

1 kommentar: