söndag 4 april 2010

Helt galet vad skönt det är med påsklov!
Har redan hunnit med två st nattsuddare, med italienare, hundar, Boden-folk, döda-häst-historier, påskärring vandring och snygga bilar. Inte helt illa!
I dag gick jag dock upp halv sju för att släppa ut hästar, så när jag kom hem igen halv 12, däckade jag i sängen till ett par filmer. Fy vad dagen blev ut-och-in vänd! Sen är det så himla konstigt, när jag sover på dagen luktar alltid allt så jävla illa när jag vaknar, ha! Förstår verkligen inte det där!

Ponnyn har för övrigt varit helt awesome nu ett tag. Possetiv och verkligen arbetat på. Fick till det absolut bästa passet vi någonsin ridit i Tisdags, med Power, form och hela köret. Helt galet vad bra det gick och hur snygg hon var! Börjar verkligen få en helt annan form på hals och nacke, och har nästan hela tiden en bra form på de. Galet bra är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar