söndag 7 mars 2010

Flitig som ett bi

Gjorde just klart mitt arbete som Sekreterare vid RRF's Årsmöte. Så ännu en text skriven i klubbens namn på bara ett par dagar, och jag känner mig nöjd. känns bra att vara engagerad, även om det bara är lite.
Så nu sitter jag och läser en av mina absoluta favorit bloggar, och helt klart den sötaste på hela intranätet, nämligen http://mymilktoof.blogspot.com/ helt galet söt blogg som vekrligen alla borde besöka minst en gång i livet.


bjuder på en mumsig bild på Ewan McGregor
Har starka funderingar på att fortsätta vara flitig, och ta tag i problemet med mitt rum. Jag kan nämligen inte röra mig i det, det ligger kläder ganska bokstavligt talat, överallt! Synd, för mitt rum är helt klart mysigt när det är välstädat. Enda som behövs är en större säng + sänggavel. Ja, en större garderob vore ju inte fel, så
kläderna faktiskt fick plats i den.

Sen är jag på ett så otroligt humör att köpa nya kläder. Inte haft suget på länge (vilket varit tur det, då förra månades pengar spenderades snabbt på välbehövliga artiklar!) men nu letar jag lite efter en del plagg jag spanat in i olika typer, för att se vad marknaden har att erbjuda mig ;) Får se om jag vågar pimpa min skinnjacka sen, vore kul att ha en lite mer, originell! Får spinna vidare på den tanken undertiden jag städar, för som sagt, är det välbehövligt, och jag har ju hela fem minuter på mig innan jag behöver sova!

Mitt liv är bra glamoröst! Kram Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar