fredag 5 juni 2009

Ingen kommer att tro mig


Cyklat 5 mil på 3 dagar. Ibland blir jag imponerad av mig själv helt klart. Ensam hemma ons-fre så, dagarna spenderades nog ganska bokstavligt talat i mammas stora röda fluffiga soffa. Sweet! Ja, och på motions cykeln då. Allt framför Top Model 7 (bra årgång!), för det gäller bara att hitta rätt motivation till allt.
Men nu är päronen hemma, och jag kom just hem från studentfirandet av Rickard. Och ja, han helt klart behövde my litle ponyn jag gav honom, Läckert!
I morgon åker jag till Johan, och han ska åka på spö, helt klart (bara så du är förvarnad älskling!) Och se sen på söndag när han spelar baseboll. Beredd med varmkläder, paraply, kamera och mobil. Ha!
Och alla som inte insett storheten med Jackson Rathbone borde skämmas. Fy fan. Kram Klara

1 kommentar: