tisdag 30 juni 2009

Light update

Tänkte lite kortfattat skriva ner de senaste dagarna.

Åkte i lördags in till Uppsala med Gustav, Jacob och Albin till uppsala. Jag för att köpa kläder, dom för att leta upp någon musikaffär.
Tvingade in dom på en massa härliga affärer en kille helst inte vill sätta foten i, men dom var rara och följde med. Som tack hittade jag shysstaste musikaffären x2 åt dom. Varsågoda Killar! Efter att spenderat vad som kändes som 2 h i den sista musikaffären, lite för högljut klagandes på alla de gitarrer de skulle pröva, Fick jag som jag ville, då jag inte tror att expediten skulle klarat av att lyssna på mitt gnäll.
Lunch vid slottet och härligt dunk a lá Gustav, som helt klart vet vart boxen är. Gustav visade även en av sina mer, femenina sidor. Den som då är mer femenin än andra! Mumma, plagget han valde verkligen gav hans former en extra tuch! Vi åkte hem i en sill-buss, och jag dog en snabb dusch och packade lite för att åka till Johan.

I västerås var det någon maffig marknad och vi gick runt där någon timme kanske. (och jag känner att inlägget blir tråkigare o tråkigare skrivet. Suck!)
I söndags Stekte vi på bryggan, Johan var mask-mördare och meta, men jag powna honom med mitt smultrons agn och fick största fisken och enda abborren. Sen åkte vi hem hit, grillade med familjen tyyyp. och Nu orkar jag inte skriva mer på världshistoriens tråkigaste blogginlägg. Bläää Kram Klara

1 kommentar:

  1. jag tycker inte detta inläss var tråkigt! jag gilla de =) mera sånna här inlägg vil lvi se =D

    SvaraRadera