fredag 21 augusti 2009


Do you hear that? Thats the sound of hell breaking loose.

Jag gillar helger. Speciellt dom som innefattar svamp-plockning, städning och hästar. Speciellt det sist nämnda. Jag gillar även att vara ensam. Nästan för mycket gillar jag det. Men det är något jag så lätt vänjer mig vid. Och något jag lätt uppskattar. Ensamhet är helt klart något underskattat. Tror alla skulle behöva vara ensamma mer. I alla fall skulle jag behöva vara ensam mer. För då kan man höra vad man tänker. Och jag är bra på att tänka. Hurra! det är därför jag går NV tror jag. Även om jag efter 2 timmars matte med linjära ekvationer och normal linjens k-form inte känner mig så smart eller tänkande, så vet jag att i min ensamhet är jag det. Tänkandes alltså. Så vad går upp emot ensamheten, om man får dela den med någon?

1 kommentar:

  1. de är hur mycket bättre som helst att spendera tid med dej än att vara själv! <3

    SvaraRadera