onsdag 26 augusti 2009

Nu känns det bra!

I dag är en bra dag. Det känner jag hela vägen ut i tårna.
Fick sluta tidigt, redan 13.50 efter att inte ha haft matte, läst och lyssnat på Romeo och Julia på engelskan (underbar sak det där) och haft fysik jag faktiskt förstod mig på. Hemma i brevlådan låg det ett brev från dagis jag jobbat på, med lönebesked inuti. 3.200 är en summa som låter bra i mina öron!

Uppe på rummet hälsade mig min nya tv mig välkommen med,(snygg sak det där!) och när jag nu försökte koppla i hopp datorn med den, bara, fungerade. Ljudet med. Blir så glad så det pirrar i magen. Visst är bilden än så länge svart/vit, men det går att åtgärda med en annan scart bara. så vafan, det lyckas inte få mig på dåligt humör en dag som denna.
Så nu får det spelas svart vida videos på mig och knubb-ponnyn som spelades in i vintras, både träning på backen och den första ridturen i endast halsringen. Och fy vad hon och jag trivs med att se tjocka ut! så trotts fet ponny och min hemska sits (charlie-chapplin fötter in my <3) slänger jag upp den videon igen. Men kom i håg! den är fortfarande lika dåligt gjord :)
just ja, har jag sagt att det regnar med? Kan det bli mycket bättre <3

2 kommentarer:

  1. Härligt, vad duktiga ni är :D

    SvaraRadera
  2. ingen dålig lön de där du! ;) nu har du råd att köpa en till tv ;) haha =D

    SvaraRadera