tisdag 14 juli 2009

Ännu en dag på vischan! Min ganska tüffa mamma visade vart skåpet skulle stå och tog med mig och vårat fruktansvärt snygga hästsläp till först Hööks där väskan köptes (som nu även nästan är helt färdig packad, puh!) och sen till Ikea där en Klippan soffa + svart fodral (lyxförpackning) och en söt lampa fick hänka på hem. så nu står en välklädd svart darling med rosa kuddar på och bara, väntar på att bli påsatt, om ni fattar grejen. ;)

Sen har dagen mest bestått i städning och film, ganska bra dag om man mäter det med mina mått, underbart!

Kom för ett tag sen på, att när jag tittar i spegeln, ser den korta flickan med blond utväxt på sitt bruna hår, tänker jag inte som förut, " fan vad jag ser tjock ut, fy vilken ful frissyr, jag så måste lära mig att sminka mig bl.a bl.a bl.a"
Nej, nuförtiden är jag ganska nöjd med mig själv :) att kunna se i spegeln och tycka att girl, damn you look hot. Ger en helt klart boosten till självförtroende att fortsätta dagen. Jag älskar det, och önskar att alla kunde få känna så! Kram Klara

1 kommentar:

  1. haha, är de många som vil sätta på din soffa tror du? =P

    Jag tycker du ser bra ut, så de håller jag med om =D

    SvaraRadera