torsdag 9 juli 2009

Tag sen as usual haha. var på Power Meet, fredag och lördag. @ fredag med först brorsan och hans kompis, och senare Albin. Ur kul dag, 40+ are som raggar på mig, sitta i gräset och snacka dynga och bilar med Albin, för att se gå och möta Johan. Dagen efter åkte vi in igen, på motorcykel (woho!) och mötte Albin igen. Ännu en kul stund på Västerås fullbelagda gator, men massa nakna killar, mumms!? Ganska trött på Hamburgare vid det här laget med :@

Söndag morgon tvingade min man upp mig vid 8, då var det Dagen D och överraskningen jag väntat på sen midsommar, skulle avslöjas. Ledtrådar som Liten, inne&ute, kul och mycket att se på hade gjort det snurrigt i min hjärna, och även om det sen avslöjades att vi skulle till sthlm, visste jag inte helt. Men i tunnelbane trappan stod det klart för mig då Jonna några steg högre upp avslöjade "Grönalund" för sin vän. Fy fan D: Jag som inte är ett så stort fan av karuseller!
Men roligare dag får jag tänka länge om ja ska hitta. Kom någon amrekan som ja tror hette Nick med, så det blev Amrekanarna, Källströmarna o jag haha. Åkte massa, typ det mesta, men ofc varken fritt fall, uppskjutet eller Insane. Sockervadd, Pettsons Värld, Kärleks tunneln och så klart Blåa tåget.

Åkte sen tillbaka till Johan i tisdags då han mutade mig med Smallville och mys. Tji fick jag, kramp i fingrarna och guitar Hero blev det, men nu är jag kung och kan köra på Medium. Bring it om boyz D:

Och i morgon får vi se om de inte blir halvdag i Hälla med Mamma och Jesper, tummarna ska iaf hållas.
Och guess what D: :D v. 30-31 åker jag ner till Millegarne för att RIDA! Mocka boxar är för fags, och jag ska få syssla med hästar från ryggen, med start: framridning! haha :D Jag gillar det iaf! Och jobb v.32 på dagis igen, vilket betyder, mer pengar (fick lönen i dag, mumms!) Kram Klara

1 kommentar:

  1. jag är bäst på att hitta på överaskningar =D

    men vadå hade du de inte mysigt då? =O du fick en hel del massage och du fick se Smallville! =)

    Kul att du får åka iväg till de där stallet du pratat så mycket om! =)

    SvaraRadera