fredag 10 juli 2009

Dag i Västerås dude!

Hel halvdag i Västerås med Mamma Och Jesper. Eller närmare bestämt Hälla + Hööks. Haha spenderade ca 1.200 på enbart Hööks.
- Ny ridhjälm
- Bruna Ridbyxor
-Brun vind Jacka
-Tävlings Kavaj
-Skritt täcke till Bounty
- små skitvantar att arbeta i x2

Men glömde ofc väskan jag åkt dit för att köpa haha! Så det blir till att åka tillbaka i veckan som kommer, för sen är det Millegarne som gäller!

Sen for vi iaf vidare till Hälla, och Ikea var nästa stopp för dagen. Åkte dit med fin handlingslista, garderob, soffa, sängstomme, gardiner osv. Kom hem med, en matta (det svarta på bilden, under allt annat). Ja, och två tavlor då (Även dom med på bilden). Jaja åker som sagt in snart igen. jävla ikea :D
sen skulle vi "bara" kika in på Lindex, men vi kom inte ut förens ca 1.5 h senare, och ca 600 kr fattigare, och så höll vi oss endast på H&M och Lindex. Ibland är livet förjävligt :O Men 3 par snygga trosor (ett par som ser ut som ett par 50-tals gardiner!), strumpor, en fräsig BH, lite smycken, sminkborste och Jeans fick iaf följa med mig hem i dag, utöver det som införskaffats innan. Härligt D: Nu behöver jag bara någonstans att lägga det. Fasiken vad jag skulle behöva en större garderob just nu!

Sen har jag även hunnit med att få upp mig och min Kära Johan (som jag även fick sällskap av inne på Ikea) på Uno Svenningssons gästlista när han spelar i Uppsala den 19, så nu har du inget annat val än att följa med älskling :D<3 Kram Klara

1 kommentar:

  1. jäklar va du handlar! tycker nästan lite synd om bror din som fick följa med XD

    SvaraRadera