måndag 2 november 2009

Då var det dags igen! Efter en formsvacka på drygt en månad får vi se om bloggandet kan komma igång igen. Vad det nu blir för blogg. Hmm.

I lördags åkte min mamma och pappa och jag till stockholm för att spendera helgen med ett par vänner på kungsholmen. Underbart skönt att kunna krypa upp i ett hörn och bara läsa. Verkligen behövligt i all denna lov-stress som börjar krypa på vid ledigheter.

på söndagen bestämde vi oss i alla fall för att ta en promenad i Haaga parken, blivande bostad för Kronprinsessan Viktoria och hennes Daniel. Ingen illa bakgård de lyckats få kan man ju enkelt säga.

I parken satt den lilla pojken på bilden, helt fascinerad av pumpa-lycktan som stod utanför ett växthus. Han matchade så bra med den att ag var tvungen att smyg-fota!

Men nu är vardagen tillbaka, och skolan väntar även en dag som i morgon. Det kräver koncentration, och tidig säng-gång. Godnatt! Kram Klara

3 kommentarer:

  1. Var de meningen att de sklle vara två inlägg som var ganska lika, elelr har de blivit nå tok? =P

    Pumpor är häftiga, så jag förstår den lilla killen ;D

    SvaraRadera
  2. Sv.Jo jag vet vad du menar med att tiden inte räcker till. När jag gick natur var det likadant. man hinner inte med allt man vill. men hästar är väl najs antar jag? :D

    SvaraRadera