söndag 15 november 2009

Min hund ligger i sin korg på samma ställe där hon legat de senaste 5 timmarna, och ytterligare typ, 12 innan det. Hon rör sig inte ur den om hon inte måste verkligen. Teorierna ang. detta är att han är, a) lat b) deprimerad c) död/förlamad
Men det faktum att hon faktiskt har rört sig ur korgen för att typ, äta gör ju att alternativ c känns fel. Försökte nyss leka med henne, men fick verkligen dissen. En tass i ansiktet, där ag står på knä och försöker få henne lite lekfull. verkligen, "talk to the hand" jag som trodde hundar alltid ville leka. Men men, Alla har vi en grå dag i detta väder.

3 kommentarer:

  1. jag kan förstå wilma, jävla äckeldag ! och imorrn äre måndag, jag tror inte det kan bli värre ! :):)

    SvaraRadera
  2. Sv. Aha, den har jag hemma! Kanske ska kolla på den igen då! =D

    SvaraRadera