måndag 9 november 2009

Not Okey?

Är det OK att åka hem från skolan, innan sista lektionen? Är det ok att göra det när man har en tre timmars lång håla innan den sista lektionen? Är det ok om man åker hem för att plugga inför provet man har i morgon? Jag vill tro att det är det!
För det är vad jag gjorde i dag. Jag struntade i min fotolektion. Kändes lverkommligt, då ag kommer ha samma sak i morgon på den. Ibland får man fuska och inte vara mönsterelev! Och jag är säker på att Prütz förlåter mig ;)
Är det BTW någon som har några tips på klassisk musik? känner för lite nytt inom den fronten.
Iaf har ag tagit mig lite fusk-ledigt från psykologi-pluggandet och gick upp till brorsans rum som jag i smyg ska göra i ordning till min b-studio. Man tager vad man haver har jag hört! Lekte lite med lampor och fick fram. Skumma resultat. Hu vad jag önskar jag var gjord av pengar. Och framför allt tid! Tid att göra allt man vill.

Och på häst fronten hoppas jag att min kära dam är bättre i ryggen, får se hur det är med den saken. Men hur det än är så blir det så klart vila, och även massage för hennes del. Får se om hon kanske kan ta o få longeras lite lugnt för att mujka upp sig lite. Tror inte att fullständig vila gör saken bättre om det nu är en spänning/låsning hon har.

3 kommentarer:

  1. Blev de ingen resa till Västerås idag i alla fall? =)

    De va häftiga färger på bilderna!

    SvaraRadera
  2. Sv. haha, aa kanske det. men det är ju inte precis något jag gör varje dag :P

    SvaraRadera
  3. Sv. Det är i och för sig sant! =D haha

    SvaraRadera