torsdag 12 november 2009

Riktigt bra dag i västerås i dag med de två finaste flickorna i denna stad :) Hittade så mycket saker jag bara verkligen behövde att jag på vägen hem kände mig som en båt med för mycket last eller något i den stilen. Sjukt! Får se om jag kan ta mig i kragen och faktiskt slänga upp en bild på det senare i kväll.
Tre(?) år gammal bild från Millegarne. Att åka tillbaka är allt jag vill just nu
Men att sen komme hem, och upptäcka att min mamma köpt ett par ursnygga helskodda ridbyxor, och benlindor till mig, allt i den underbara färgen brunt, gör ingen dag sämre. Min mamma är fantastisk :)

Egentligen har jag inte tid att blogga. Jag måste plugga svenska, och dressyr program. Nervositeten i min mage är stor, trotts att det är en vecka kvar till tävlingsdebuten för mig och Bounty. Sick!

3 kommentarer:

  1. Sv. Ja det skulle nog vara skoj, men förmodligen svårt ... får fundera på det! Tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. Sv. åå, det låter mysig ju! =D Måste se den filmen. Du får skriva om den var bra eller inte när du sett den!

    SvaraRadera
  3. Sv.Okej! Men ska lätt se den någon dag! =D

    SvaraRadera