måndag 9 mars 2009

Country<3

Sitter och nyser med country musik i bakgrunden, med verkande vader som fick ta stryk efter dagen av ångest, ha! Och nu kan jag lova att jag längtar till sommaren, och till stallet. Till min ponny som jag inte ridit på 3 dagar nu och som jag snart dör om jag inte får träffa. Och till Sommar jobbet, nere i Blekinge. Bara få komma i från allt, fy tusan vad skönt. Ny miljö, nya ansikten och framförallt, alla underbara hästar! Ohh vill ha sommar nu <3

Och till John Moore kursen längtar jag. 5 timmars träning om dag ett par dagar, ochy 24/7 hästprat med mmysig stämning, mysigt folk och massor att lära sig. Sena grillkvällar med country musik live. Oh jag drömmer som ni märker <3

Jag ska nog ta tillbaka alla de gånger jag sagt att jag inte var hästintresserad. Jag hade bara inte hittat hem ännu. Men nu vet jag vad jag vill, och dit ska jag, så deså.

1 kommentar:

  1. haha, ja klara de är bara att erkänna att de är mej du vill bort från XD jag är så jobbig och retar dej för mycket ;P de är därför du längtar till sommaren när du åker bort ;P erkänn ;P

    SvaraRadera