söndag 8 mars 2009


Jag gillar att skriva blogg egentligen! Och ni gillar att läsa min blogg, egentligen!
Ensam i fredags. Så jag och min mamma slog klackarna i tacket. och förövrigt, tänkte jag berätta att det mysigaste som finns, kan ju vara människor som ler :) Åkte i fredags förbi en "grann"-tjej som var ute och red, på väg till stallet. Mysig tjej jag pratat med lite grann nån gång, men inte mycket. Men glad som en lärka och vinkar gör hon när vi åkte förbi, as mysigt :D Tänk vad ett leende kan göra en glad. Verkligen, borde vara krav på att alla ler. Iaf när ni möter mig! Och humöret var på topp ett tag, så resultatet med ridningen var helt ok med :) Även om Ponnyn inte var på bästa humör :)

Sen som lite, rödtråd här, till tummen upp för de leende små barnen, tänke jag att då måste det infinnas en dos av negativitet för att det ska bli jämnvikt på bloggen. Folk som ljuger! Fy satan vad det gör en galen. blä!

Men! i lördags åkte jag in och träffade Johan i typ 20 min när han var i idrottshuset och tittade/Dömnde på softbolls SM som gick där. Men sen fick jag åka vidare, mycket att göra, städa och se :) Dock kom han senare på kvällen hem hit, och vi bäddade ned oss till ett par mysiga avsnitt av Grey´s Anatomy. Haha!

I dag åkte Johan in till softbollen igen, men jag stannade hemma. Sjuklig mensverk. blä! Så ser bara massa filmer och ser sur ut :/ Sen i morgon är det skola igen, det är vi pepp på!
Haha fan vad jag är falsk och ljuger :) Kram Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar