söndag 1 mars 2009

Slackern är tillbaka! Både ifrån Västerås, och tillbaka till bloggen, som blivit lidande då insperationen till att skriva alltid infunnit sig vid fel tidpunkt på dygnet. Men nu är den här!
Min härliga lilla helg, började vid 11.45 i fredags, woho, Och startades med en snabb-rush i stallet, för att sen rätt så bokstavligen kasta mig på bussen till Västerås, där en väldigt härlig kille för femte månaden i rad, väntade på mig. Och på bussen infinner sig den skrattretande känslan av total, lycka, och blir så bisarrt att jag måste skratta haha! Killen mitt i mot mig måste trott att jag gick på droger eller något. Men vad annat kan man göra när man är på väg mot Johan? på samma sätt som för exakt, 5 månader sen?

Och som säkert ni förstod, vaknade jag efter en händelserik fredag, upp bredvid en väldans varm Johan, som jag tror, försökte påpeka att det var dags att gå upp. Jag minns inte. Men i vilket fall, så tror jag nog att soffan blev sönder nött efter ett par timmars tittande på LA Ink Och Punk'd. Men när klockan närmade sig sju, tog min kära lilla pojke med mig till, en... Grekisk Kolgrills resturang? Hoho :)Pratade som en galning, och hade det så mysigt så jag kunde spricka (eller berode det på maten?) Och om jag glömde säga det i går Johan, tack för en underbar kväll :''3 <3 style="font-weight: bold;">I MORGON ÄR DET VÅR! Kram Klara

1 kommentar:

  1. jag höll på att spricka pga maten iaf XD

    bra att du uppskatta de iaf =D jag älskar dej <3

    SvaraRadera