söndag 15 mars 2009

Träning i dag. Stallet fick för, fjärde? gången besök av NH-tränaren Annika Gustavsson. Efter att ha haft en häst som stått två dar, och med bomträning som väntade, var ju mina förhoppningar inte så stora. Bad därför Madde "filma oss när vi skenar ut från banan" (Ponnyn min är barerad och har för ett halvår sen knappt kunnat gå in på en bana med bommar utan att nerva sönder) Men tjo! Jätte jätte nöjd verkligen med träningen! Smäll på fingrarna, måste verkligen sluta sätta alla dessa mentala gränser för vad jag tror vi kan klara av, måste börja våga tro, så ska ni se att vi kommer hur långt som helst :) SÅn är iaf känslan efter att ha fått henne skitta över bommar hon i vanliga fall flyger över som en illvetting, och tom. kunna stå helt still mitt över det. Jag var så stolt över mitt åbäke att jag nästan blev tårögd.

Som sagt, filmade snälla Madde en del, och jag har nu gjort mitt första ihoppklipp i movie maker, haha, helt värdelöst, men jag ahr rätt att ladda upp det ändå, då det var förstaförsöket :) Creds till den som faktiskt orkar se!

2 kommentarer:

  1. jag blir suur, kan bara se fem sek och sen lägger filmen av :(:(

    SvaraRadera
  2. Inte illa med tanke på att solen låg på displayen så man fick filma på känn. ;)
    Kolla henne när du har ryggen till och flyttar bommar och så, hon är verkligen koncentrerad och nyfiken på dig. Ni ser mer och mer ut som ett harmoniskt team! Grattis till framstegen, båda två! :D
    /Mästerfilmaren Madde ;)

    SvaraRadera