tisdag 24 mars 2009

Woh!

Sjuk hela förra veckan och hemma i dag igen. Härligt efter man ligger i skolarbete D: Och har heller inte ridit på mer än en vecka nu. gr8! Försökte mig på min ponny i torsdags. Vilket slutade med. katastrof? aja borde vetat bättre än att gå ut och träna med henne när jag verkligen inte orkar. men nu vill jag bli frisk! har inte gjort annat än typ, tittat på film på en vecka, I'm going crazy!

Men i dag pluggade jag. Skrev intervjun som skulle varit inne förra veckan haha. Råkade sluta på 8 sidor. oj :S hoppas bar ainnehållet är ok.
Firade min yngsta sotrebror i söndagskväll med. Jätte kul och jag verkligen saknar dom nu. buhu. Sen vill jag flytta. Nämnde idén till mamma, men uppenbarligen, "har man med sig själv vart man än tar vägen" satans kärring va D: Kram Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar