lördag 14 mars 2009

Hemma!


I dag är det, "hela klanen samlad" som min far så trevligt uttrycker det. Firade mammas födelse dag som äger rum på måndag med att äta ut hela familjen samlad. Tur att det är lördag=Melodifestivalen=tom Restaurang, så Enköpingsbornas känsliga öron slapp höra Fribergarnas middags samtals ämnen om pipp-sjukan man får av att äta för mycket kaniner, eller hur man ska äta 20 st miksrade vetnamesiska barn med Natchos ur en barnvagn, folk utan erfarenhet av duschars insida ellerframtida planer som barnarbetes pimp. Kul att få träffa de konsitga bröderna mina :)

Åkte i går på smabbvisit hos Johan. = hem i dag. urskönt att ta det lugnt. Såg Twilight(ja jag är kär) och Intervju whit a Vampire, vilken var, halvbra, lite små bra till och från bara. men ingen klagar väll på Pitt så.

I morgonblir det stallet för första gången på två dagar, vilket är efterlängtat. Träning dock, kommer väll gå, pfff. Men alltid bra det med :)

Sen är jag urnöjd med nya hårfärgen. Kan äntligen börja känna mig snygg, woho! lite.. Fjortis kanske men görsnyggt tycker jag :) Men nu ska jag ta min skrivlust och överflytta mig till dagboken som börjat föras. Intressant att läsa egna tankar som inte cencurerats, kul!
Kram Klara

1 kommentar:

  1. den där filmen med pitt va dålig tycker jag :P den va bara seg =P

    SvaraRadera