söndag 29 mars 2009


Just varit ute och fotat, kul, länge sen :) Även fast ljuset var lite dåligt då. Men upptäckte att jag verkligen bara har EN min på ALLA bilder. KUL! sär sur mun , blä. Blir till att jobba på. Och efter att ha sett resultaten var det inte. så kul att ha ätit godiset i går, hehe ångest på bork <3

Men hade utsläpp i morse, upp 6 gamla tiden, underbart :) Skönt att åka dit tidigt, och ha dagen kvar. Red ponnyn för första gången på typ två veckor. och hon skötte sig verkligen över förväntan, när vi väl kom till banan vill säga. Innan var hon hispig som en åring och sur som den satans märr hon är. Men efter 50 min traggel var det en mycket mysig häst i alla gångartet, så då slutade vi :) mamma kom hem från sin ridtur, så vi passade på att testa hennes gamla alround sadel på ponnyn min, kan ju inte hoppa i min dressyr :$ haha jätte kul att ha ridit i en 17.5 tums dressyr sadel i typ fyra år och nu hoppa upp i en 16 tums alround mot hopp, aj aj överallt. men sadeln låg helt ok, så ska testa den denna vecka så får vi se vart det hamnar :)

Sen satte jag mig och sydde i dag med, wow! blev klar med en av alla tröjer, och den är väll egentligen inte eller helt klar då jag måste skaffa något siden band till den, men den fungerar hyfsat iaf :)
Men nu ska jag sluta mosa här och kanske plugga eller städa :) Väldigt nödvändigt!
Kram Klara

1 kommentar:

  1. banta ner hästsnackat och berätta saker som man fattar nått av istället ;D ;P

    SvaraRadera