tisdag 17 mars 2009

Sjuk

Yess. Vaknade sjuk i dag. döende med typ, 36.5 i temp? haha härligt ;)
En dag spenderad med att försöka lösa data+tv problem, som slutade med n tyst minut på golvet. Grr! Dissekerade TVn, i af chassit med en fickkniv, haha. Sen blev det massa film! Da Vinci koden, och Pokémon. Härligt, men lite.. Sen har jag nog kollat på typ, 2.00000 YT videos. Och hittade en "gamal" favorit. Jag menar, jag vet jag önskar mig i födelsedagspresent. Mmm jag är lite småkär :
http://www.youtube.com/watch?v=sZn3BN6bOAM&feature=related

Fick hjälp av mamma att mocka då min kropp sagt sitt, och i morgon lär nog denna typ av dag upprepas. No school for me dudes. Aja.

1 kommentar:

  1. döende vid 36,5 ? =P skulle inte tro de ;D du måste nog plusa på 6-7 grader för att vara döende iaf XD

    SvaraRadera