torsdag 5 mars 2009

Med stort historia prov i morgon är det kul att ha boken i skåpet. Mitt humör är i botten och jag snart grinar. Jag som alltid brukar lägga in egna anteckningar på datan iaf... fuck! och jag som pluggat på en del o trodde jag skulle klara det... ig ig ig? Ska fan vara sjuk. Vilket jag inte får. fan! Får väll leta på Wikipedia och skit. Men där står ju itne allt jag behöver. Kul!

Något som därimot är kul, är att rida haha :) Kommer få träningsverk i morgon efter mina desperata gförsök att hålla mig kvar barbacka i traven med halsringen i dag, haha vilken syn det måste varit :) Försökte mig även på skänkelvikningar. Men tror det slutade med, vikelskänkningar?

FAN TA ALLT jag ska bli strippa. eller sova. tror på det sist nämnda.... Kram Klara

1 kommentar:

  1. jag tycker att du hade ganska bra koll på sakerna ändå =) så ditt pluggande har gett resultat =D

    SvaraRadera