söndag 12 april 2009

Come what may<3


Kom hem från Johan för en stund sen. God, you got to love that man<3
Han få med mig mannen att fota i fredags, han var nog måttligt road men ställde snällt upp. Har nu redigerat några bilder, så dom kommer väll att läggas ut lite sporadiskt.
I går sependerade jag, ja, nästan hela dagen hemma hos Johan,utan Johan, och blyg som jag är blev det väll inte mycket konversationer, även fast hans familj är riktigt mysiga. Följde med när hans lillasyster och storsyrans sambo skulle spela lite softbol, på två pers plus Bollkalle (jag) Haha :)

Åkte hem rätt tidigt i dag då Johan ändå skulle jobba, och ska väll snart ut till stallet och hoppa mammas ök. Se om man får lite fason på honom, haha till den enorma klubbtävlingen 17 maj jag tänkte delta i ;) Min ponnymage får nog stå, utan sko blir det ju inge vidare.

Mer uppdatering sen kanske! Kram Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar