måndag 13 april 2009

Haha :D

längsta sovmorgonen detta lov, låg i sängen till halv tio. Sen fick jag hoppa upp, skulle äntligen bygga min step up pall till ponnyn :) Blev riktigt bra, och ska väll med till stallet i morgon, och det är skönt. för nu kom insperationen tillbaka att ta upp kampen jag vet att jag har framför mig det lilla öket. Yammi :)

Men åkte vid tolv till min älskade Anna, som jag saknat ofantligt mycket, och tittade på när hon red lektion på sin otroligt söta Akazia, och det gick ju fint fint :) Filmade lite med, hoppas hon blev nöjd.
Efter utflyckten dit var det bara att åka och mocka, och nu är jag helt slut! Så skönt i dag att ponnyn fortfarande är utan sko, då behöver jag inte ha dåligt samvete att jag inte orkade rida :)
Väl här hemma har jag varit riktigt härligt sär ;) letat mitt namn i "Snyggast på ec" forumet, haha och garvat över mitt inlägg på KeepMe's(för er som vet vem han är) blogg, där jag på ett härligt sätt förklarade firandet av påsk, som han visst ansåg smart och postade som inlägg, haha lagom hett :)
Men jag måste städa, inte blogga, puh! kommer kanske tillbaka sen ;) Kram Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar