torsdag 23 april 2009

I'm alive! Inte haft lust o blogga, och när jag haft, har bloggen sepat och lusten försvunnit. Men iaf. Nu är jag här och ska väll, uppdatera er lite. Hittade förövrigt en funktion på sidan, som jag fortfarande lär mig om, och där stod det att någon bevakade min blogg, woho! Vem är du? ;)

Men iaf, första ridturen i dag på min ponny på rätt exakt tvp veckor i dag. Äntligen är nya skon på platts och hovslagaren utbytt. urmysigt skrittarbete i 20-30 min. Tare lungt efter vilan, och så ömmade hoven lite i traven, så vi knatade på i oerhört possetivt, uppskattat och behövligt skrittarbete. Lite glömt skritten i år då jag koncentrerat mig på traven o galoppen, skärpning där!

men passade på att gå ut och fota i det underbar aljuset som var ute, i sällskap med min mobil som vart borta. tom två gånger i går. Urladdad i skåpet. Sux. Aja. Men behöver verkligen träna lite på att variera mitt posande, och stretcha, aj vad allt verker! Kram Klara

2 kommentarer:

  1. jag tycker om när du uppdaterar bloggen för jag är inne och kollar på den MINST EN GÅNG PER DAG!!!! oftast flera gånger per dag ;P
    haha, jag är beroende =D

    Jätte fin bild var de också =D

    SvaraRadera
  2. Ifall du vill veta vem som bevakar din blogg så är det nog jag ;)

    SvaraRadera