torsdag 2 april 2009

Effektivitet

ja, Effektivitet är nog mitt andra namn just nu. Jag bara, hinner så mycket!Jag hinner plugga, hinner med hästen, hinner med att sova, jag är, tids effektiv! Härligt är det :)

Just nu kanske jag är mindre effektiv, men kände för ett avbrott i pluggandet. Har Biologiprov i morgon, och pluggar som en galning, men, tack vara min effektivitet, har jag redan pluggat massa, :) kommer säkert köra bara för det, men har i alla fall gjort mitt bästa :)
Och så härligt, för efter provet i morgon går ju vissa på påsklov och på det ska jag med vara effektiv. tror jag har nästan hela upplanerat, åtminstone på häst fronten :) @ the emo dag (skärtorsdagen) blir det till att rida påskritt med alla små barn i stallet vilket kommer bli riktigt satans über mysigt :3

Sen hoppade(!!!!!) jag i dag med min ponny för första gången på jag vet inte hur länge :Omåsta vara minst ett år sen, säkert två. Gick helt perfekt! Lite krångel att komma över den enorma bomen på höjden tio cm, men när det väl var gjort flöt den som vatten, utan att stressa som en galning, helt helt helt underbart! Älskar min ponny, men det kanske jag inte behöver säga? Och nästa vecka blir det mer hopp. Ska försöka få någon att fota då :) och ska ju fota Frida och Star någon dag på lovet med. Massa att göra! Och sen har jag nu värdens fotoidé med ponnyn och mig som jag ska snärja mamma eller någon frivillig (haha) att fota om ett tag när det är lite finare ute, kanske en o annan blomma med :)

Sen är det skönt att vara tillbaka med ponnyn, efter det ofrivilliga två vekcors uppehållet fick jag mig en markatta på halsen, again, men nu är hon cool igen. Fungerar lös och tjurar inte. Skönt!

Sen vet jag inte. kanske ska plugga? :) Kram Klara

1 kommentar: