lördag 25 april 2009

I dag är det en sån där bra dag, då inget verkar get me down. Trotts att badet inte blev av kändes det skönt att vara uppe i tid o få en lång dag. Underbart! Åkte till stallet och red ut i 90 min på vad som nog, var årets mysigaste uteritt. Lugn och lyssnande ponny med tackt i traven (!!!!!!) som ändå var pigg och frammåt. Passade även på att städa lite och puttsa, helt klart behövligt!

Nör jag kom hem fick jag skynda mig att svida om för att ta min kära far med mig och åka på första övningslöriningen! Åkte på någon stor sandplan, ÖB parkering och lite småvägar i myran-området. Gick helt klart böttre än förväntat och bara 7 motorstopp. Klockrent!
Och på vägen hem stannade vi och köpta suschi, så middagen i dag var sushi med Loka Fläder, vilket helt klart kan vara det bästa som finns. Och nu mummsar jag på min påse med Malaco Jucie och dricker sista lokan. Ibland älskar jag Lördagar Kram Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar