söndag 26 april 2009

Over sleeept i dag. Gick upp först 10.30, sjukt sent med otroligt skönt att få sovit ut! Åkte till stallet ofc det försa jag gjorde. Kul att mocka två boxar + hela lösdriften! Aja. Red sen. vågade mig på att rida i både trav o galopp med halsringen i dag. traven var mycket bättre än förväntat, men problem med en överrörlig rumpa i galoppen, men perfektion är ju inte förväntat första gången i högre fart :) Sen blåste det så varken jag eller ponnyn klarade av att hålla koncentration så blev mest lite runt trav för att få röra på benen. Nya hagen ger gallor Har tvättat moppen när jag kom hem, fysatan vad smuts! Men nu är den grön igen. Måste städa rummet med. Älskling kommer i kväll, haha och då kanske man ska kunna komma in i rumet. Eller? Men jag orkar inte, så ska sitta och slöa vid datorn en stund till innan jag går och tar en dusch. Kanske övningsköra lite i dag med? Nja får se om tiden räcker till det. Kram Klara

1 kommentar: