tisdag 7 april 2009

En hel massa!


Japp, långt blogg inlägg om, mycket, igen :)

I går var jag i Västerås med mina två favorit killar, Sebbe Och Johan. Johan som förövrigt paddlade runt i mcstövlar i årets hittills varmaste dag, helt klart nämnvärt i bloggen! Men för att återgå till Västerås, införskaffades det lite saker som helt klart gjorde mig till en gladare Klara.
På kvällen var det dags för ännu en utan-utrustnings ridning. Men denna gång slutade det med att jag låg på backen! första gången på. Länge? Stackars ponnyn blev rädd x2. man kan verkligen inte bli arg på min ängel. Iaf inte då ;) men nu kan jag uppenbarligen göra simmhopp i luften entligt åskådare, och det glör det kanske värt smärta i nacke och ben. helt klart en upplevelse.

I dag vaknade jag med härlig tjej-smärta som gjorde mig sänglggandes, eller ska jag säga soffliggandes? till 2. då var det till att kliva upp och skaffa arbete, men det gick som det gick. Kanske ska döpa om mig, kan bli lättare då.
Men sen träffade jag tuffaste tjejen i stan, Ellinor, vi drog ut med våra mopeder och sladdade järner, (ordagrant) och gasa in till McDonalds, och snackade blajja i säkert över tre timmar. B-E-A-UTIFUL som vissa säger. så nu vet jag allt om alla, passa er! Kram Klara

1 kommentar: