tisdag 28 april 2009


I dag är det torsdag. Tekniskt sett. för i morgon är sista dagen i skolan denna vecka och alla vet att det är på fredagar. Så nu var det klar gjort.

I förrgår kom Johan och invaderade min säng, trångt varm och obehagligt mysigt att sova. Och i går, presenterade jag step-on pallen för ponnyn. Gick bättre än jag trodde, helt klart! En hov upp på pallen utan större problem, och jag som tvivlade på att hon ville komma nära den ens. Dock hade jag missbedömt hennes längd, och en till kommer nog bli i behov av att byggas. Aja! I dag hade ajg sovmorgon med, och då provet blev flyttat, varf det bara två lektioner, så kom hem i tid nog att brotta ner Johan, som helt klart var i behov av uppläxning, ett par gånger innan han åkte hem. Sen var det lektion med Wendela i stallet, och ridning för min del med så klart. Nu är jag trött. märks det? Anyway, nu ska jag väll hoppa in i duschen o sen såva, sovmorgon i morgon med! Adjöken! Kram Klara

1 kommentar: