fredag 24 april 2009

Woho! Fortsättningsvis var dagen en väldigt trevlig dag! Åkte till stallet och red min fruktansvärt söta ponny<3 Mamma filmade lite där i vårat skriptarbete men då tog rampfebern i mig över, och stel som en pinne blev jag trots mina desperata försök att slappna av blev filmen tragisk och itne uppladdad. Men ofc slappnade jag och ponnyn av igen när hon gick. Är inte sånt typiskt?
Men sen kom Eva (min ridlärare) över ett tag med sina två barn, och vi fika, och jag stajla genom att visa halsrings videon, jag tidigare har laddat upp. alltid kul med beröm vet ni! Åkte sen även upp och skulle hjälpa lilla grannen med datorn, och filmer och skit. Tog över två timmar, och jag hade förväntat mig, 30 min? Hu! Men när jag kom hem kändes ljuset så rätt och insperationen bara kom, så sprang och tog ett par bilder, klick klick! En ligger redan på bilddagboken, och den andra kommer upp här om någon dag eller så. Helt Klart nöjd :)
Nu, sitter jag och väntar på att Johan ska komma hem, så jag kan få prata med honom. Och kanste borde städa undertiden.
I morgon ska jag iaf upp vid kvart över sju för att följa med pappa och simma, fan vad fitt jag ska bli! Kram Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar