fredag 15 maj 2009

3 dune, 5 more to go! Yes proven blir färre och nu var historieprovet även avklarat. Jätte skönt!
Lite snabb uppdatering då. Faktiskt inte hunnit med något mer typ än plugget nu ett tag. Men var ute en snabbis i skogen med min ponny i förrgår. Hoppade terrängbanan (iaf de som är kvar av den) för första gången med henne. Hinder i storlek för en shettis men vi kom över, utan större problem, svårigheter eller spurter varken emot eller ifrån. Jo men visst går det framåt!
Och i går hoppades mammas stora häst. Haha kom över 85. Så himla snäll den hästen alltså. Finns video, men vet inte om jag orkar knåpa i hopp den. vad säger ni, vill ni se? Och nu närmar sig även den ökända tävlingen med honom haha!
Sen lyckades jag förstöra tvättmaskinen i går med, jag är ganska bra jag :O
Anyways. Nu ska jag sätta mig och läsa lite kemi, vara ute i god tid, och jag vet inte, ha en bra dag! Kram Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar