fredag 8 maj 2009

My tea's gone cold, I'm wonderin why i got out of bed at all.
the morning rain clouds up my window and i can't see at all.
And even if i could it'd all be grey. with your picture on my wall.
It reminds me that it's not so bad, it's not so bad.

Yes, Lång dag, blir en lång kväll med. har inte ro i kroppen känner jag.
det känns som evigt mörker. Blä. Jag gillar verkligen ingen, blöt
kall sak. Nej. Gick inge vidare i stallet heller. tappat lite motivation
då det aldrig känns som om vi kommer fram nu. Måste verkligen få aset ur tummen,
eller tvärt om, och träna lite så ja kan ta ut Eva igen. Fy fan. Kram Klara

2 kommentarer:

  1. är på precis likadant humör, är förmodligen det här jäkla vädret som gör allt värre ! men det blir bättre ! (: <3

    SvaraRadera
  2. jag tyckte vädret var bra =D de var soligt på förmiddagen när jag var hemma och var ute :P sen när jag var på jobbet så regna de, och de gjorde inte mej nåt för då var jag inomhus hela tiden och såg knappt ut =P

    SvaraRadera