fredag 1 maj 2009

Shu

Woho ja. Dagen efter Valborg och alla utom jag har en hang over ;) Men är trött som satan o håller på att bli sjuk, men det är en annan femma!

I går var jag, älskling och Emma i Uppsala, tittade på forsränmningen , gick på stan och solade vid slottet bla. Även offentlig strippning för min del. Fin! Hittade iaf ett par snygga skor! Men inget att de ja ville ha från H&M fanns, så blir till att beställa i morgon istället.

På kvällen var jag och Emma hos mina grannar f13 typ :) seg kväll med guitar hero, tills dess att vi gick hem och sov till OC haha :)

I dag var det lång tur på över 90 min med min ponny,. trött ryttare + pigg ponny = jaa, lista ut själva ;)
Sen var det gymkana och det är min starka sida här i livet, haha, Chaplin är värd en påse morötter för sin insatts där, helt klart.

och nu ska jag sluta blogga, har ju brottom till Emma,. där jag ska mellan landa innan jag ska till stranden och grilla med lite klasskompisar, ta det lungt! Kram Klara

2 kommentarer:

  1. Jag hade faktiskt inte heller en hang over;)

    SvaraRadera
  2. så nu har du gått och blivit proffs på GH? ;)

    OCH VADÅ DU ÄR DEN ÄNDA UTAN EN HANG OVER!!!!!?????? =P

    SvaraRadera