lördag 2 maj 2009

Aoutch!

Ont i bokstavligt talat hela kroppen. Armar, ben, rygg. fötter, fingrar, ja listan kan göras lång. Vet inte om det beror på gårdagens aktiviteter med gymkana i täten, eller förkylningen som osar i kroppen, men ont gör de :)
Och nu när jag beklagat mig över det ska jag passa på o berätta om går dagen, efter mitt stressade inlägg :) Åkte till Bresse med Klasskompisarna, iaf 7 st av dom. Hur kul som helst! grillade/rökte kött, haha, spela wollyboll och kubb, åt marsmallwos och blev utskälld av campingvakter :D underbart kul och något som ger hopp om en kul sommar, helt klart! Sen åkte vi alla till Albin där det skulle badas tunna, men jag tog min trötta kropp och åkte hem tidigt. höll på att gå om kull med mopeden, så var feg som fan o puttrade hem låångsamt, hu! Skönt att få sova ut i dag, även om jag vaknade med huvudverk (ännu en del av kroppen som kan skrivas upp på värker-listan!) Sen steg jag upp och cyklade till Jump Club med mamma för att se Eva träna för någon kort snubbe med dialekt som Tony Ivring eller vad han heter :)

Nu ska jag ut och puttsa sadlar, har två här hemma, + min dressyr sadel, mamma lovade att lyckas jag sälja alla ska vi köpa en ny liten dressyr sadel till mig, trött på min 17.5 tum på arabkorsningen ;) Och så ska puttsningen ofc ske i solen, Woho here i come sommaren! Kram Klara

1 kommentar: