måndag 4 maj 2009

Tjenaremors!
Kompencerade dagens uteblivning från stallet, med att vara där två gånger i går. Och i går kom även mammas och mitt nyinköppta hästsläp! Vinrött, fronturlastning (även om ponnyn lär få fortsätta backa ut (: ) Boogie ofc, och sån där fjäderlätt lucka bak, behöver jag säga att det är underbart? nej trodde väll det.
Anyway var det första dagen i skolan, för alla utom mig då, då jag åkte hem redan vid 1015. Vet fan inte vart tåget kommit ifrån men jag har fan ont över allt, och i dag är det högra ryggmuskeln (ja jag har en sån!) som gjorde sig påmind till bristningsgränsen, så jag fick ta och åka hem, bli masserad av älskling och sova en timme eller så. Passade sen även lite utvilad av tuppluren på att putsa vidare lite på sadlarna, synd att vädret är för opålitligt för att man ska våga ta ut och fota dom. men det finns en dag i morgon med!

Men nu ska jag städa vidare, var trotts allt därför jag skickade hem älskling ;) Kram Klara

1 kommentar:

  1. Är jag änns nå bra på att massera? XD Jag bara klämmer och trycker lite här och där juh =P

    SvaraRadera