söndag 17 maj 2009


Som sagt blir det lite dåligt med uppdateringar nu och ett tag framöver, men har några minuter lediga nu så blir en snabb en här.

Åkte i lördags, i går alltså, till Västerås med Ellinor, och man fattar inte riktigt hur mycket man saknat henne förens man träffar henne. Wonder girl! Fick även lite tid att pussa på min väldigt snygga pojkvän, när han råkade ha vägarna förbi, så att säga :)
Och efter en heldag på stan, men snygga inköp de kanske kommer bilder på någon gång, var det dags att åka hem och ta mig en tur i bilen. Övningskörde till Anna. Första gången på en 90 väg, och en kärt återseende med en lika kär vän. Åkte sen även och red min Ponny, och mötte upp Ellinor på sin apelsin, så åkte vi hem till mig, såg på OC halva kvällen och åt just, vattenmelon ;)

Vaknade sent i dag, inte förens halv 10, huhu. Så min nattgäst och jag såg två OC avsnitt till, innan jag åkte till stallet. Blev bara mockning, då jag lovat att umgås med min kära Anna ett par timmar innan hon åkte tillbaka till Lillerud. Och Fy, jag känner verkligen ressultat av detta "att bara umgås mes folk som får mig må bra" För det är vad jag verkligen gjort denna helg. Ellinor, Anna, Johan och Bounty. Och fy tusan jag mår finnemang!
Har även hunnit klippa hela beteshagen hemma, med åkergräsklipparen, haha, och "födelsedagsfikat" med mormor, jo jag tackar. Men nu måste jag plugga innan maten, för att fysik, is in my <3, och sen ska jag tvinga min mamma och pappa att se Da Vinci koden med mig. Ibland är livet mysigt. Och i morgon, fyller jag 17. Puss till den som grattar först! Kram Klara

1 kommentar: