söndag 22 februari 2009

<3


Kommer med en instickare på bloggen nu innan jag ska ner och duscha ur oljan ur håret. Bloggen är ju en dagbok, för mitt liv och mina tankar. Och jag skriver ju inte mycket om en väldigt stor del i mitt liv, utan bara nämner, nämligen Johan :)
Johan är the only thing I can't get enough av! Lyckan av att vakna och känna hur hela ens morgon trötta, varma värld luktar Johan, den är rätt obeskrivlig. Och visst bråkar vi, visst händer det att jag vill slå hans huvud i något hårt, eller be honom dra något gamalt över sig, men so what. Jag tror inte att några sunda relationer går utan att att bråka mellan varven. Luftrensare kallas det! Och om man vet att man älskar varandra, äre ingen big deal, man vet ju ändå att man blir sams snart igen, då båda ber om ursäkt. Jag vet att jag nu babblat iväg men, ja, sånt händer, och jag skyller på bakgrunds musiken! Man blir lite femenint cheesy av den :) Och ska jag beskriva våran relation med 3 ord, skulle det nog bli skratt, ömhet och tillit. Och jag tror nog att jag talar sanning när jag säger att jag aldrig mått så bra av att få vara med någon, och att jag knappt uppleft kännslan av att kunna vara med en annan människa, och kunna vara mig själv, och veta att det faktiskt räcker. tack Johan, För att du lyfter upp mig ur mina gropar och tar emot mig i mina fall. Jag tror jag säger det för oss båda, this is ment to last for ever <3

2 kommentarer:

  1. jag tycker inte vi bråkar mycket alls :S vi små retar varandra och går varandra på nerverna lite bara, men de är juh inte samma sak och de hör till XD hahaha

    jag är glad att jag får vara din och att jag får finnas där för dej!
    jag älskar dej massor <3

    SvaraRadera
  2. Slacker, slacker, slacker ...
    Dags för uppdatering!
    Slacker, slacker, slacker ...

    SvaraRadera