måndag 16 februari 2009

Ey

En viss specifik individ, ansåg att bloggen uppdaterades för sällan, så dude, här kommer ett till inlägg! Individen i fråga hoppades säkert på att inlägget skulle handla om denne men synd Johan så blev det inte :)
Uten det blev mer, allmen uppdatering om det bloggen faktiskt handlar om, mig! Yes :) Hur är det nu att vara mig? Det är nog en fråga vi alla frågat oss. Eller inte, men vi kan föreställa oss det. Jag vet inte, som det är nu känns sdet som om jag slits lite mellan två världar, reality och min egen. Och jag lovar er att min är lite bättre.

OFF TOPIC!
Jag har faktiskt inget riktigt att skriva om, så, kanske ska förklara läget? Jag sitter och lyssnar på någon snygg tjejs covers på massa låtar, söt är hon så det diggar vi, musiken då! Borde sovit för typ, 2 timmar sedan men orkar inte gå och ta bort allt smink så blir kvar ett tag till. Sen har den dära mysika ångest känslan kommit krypande igen. så klart. Men nu händer et iaf att kännslan av att jag väntar på att något ska hända, något jag ser fram emot (fasten jag itne har det,) innfinner sig, och jag hoppas, verkligen hoppas på att den ska medföra sig samma saker som de andra gångerna, ett avbrott på allt, så vi väntar och ser. Men tills mitt egenpåhittade mirakel räddar mig, ska jag lyfta mig ur detta själv, och börja focusera mig på folk jag gillar, och sluta bry mig om de som stör mig och gör mig ledsen, dude, jag är way over er alla nu! och som en suprive för er alla kommer koncentrationen så klart hamna på Johan, för min värld som luktar Johan om mårnarna, är den bästa världen att fly till. Dah! Sen ska väll Sebbe få vara med på ett hörn om han känner före. För övrigt, från det ena, till det andra, så har jag fått "saknar-allt-och-alla" Mani igen! Ja! Tom. Frida som jag aldrig träffat, doh! Det suger i magen när jag tänker på dig flickebarn! Sen behöver jag Anna, och Emma, Morr! och alla andra så klart... varför sitter jag här nere i landet för?
Suck!
Den dagen jag blir nöjd med något ska jag typ, ringa Polia, eller jag vet inte,

Och för att återgå till min individ, tänkte jag mest säga att du är den finaste individ och att jag älskar dig. Klart slut. Kram Klara

1 kommentar:

  1. Hah! Jag kom med på ett hörn :>
    Och jag som trodde att inlägget skulle handla helt om mig jag .. ;)

    http://tzeb.blogg.se/

    SvaraRadera