söndag 15 februari 2009

Fammo&faffa


Tjenixen! Ett par dagar sen nu, men har haft lite fullt hus.
Sitter just nu hos Farmor&Farfar i Ronneby, blir här tills på onsdag, och har just sagt hej då till mitt underbart söta kusin-barn, med en härligt drägliga puss.
Vad har jag spenderat dagarna med fram tills nu då? Ja i stallet ofc. Red i går för första gången med halsring(inte ponnyn på bilden dock :) )och jag ska pussa på min underbar ponny som sköter sig exemplarisk! Hade dock repgrimman på, men använde den aldrig, wonderfull! så ska väll rida ett par månader på så sätt, för att förhoppningsvis kunna rida i enbart halsringen sen, gr8! Hade även NH-träningen i går, efter ridningen, Kul och nyttigt :) Kunde dock ha gicit lite mer, men var en så ojämn grupp. Men men :)
Sen i går var det ju alla <3-dag, och den firades ju så klart med Johan. Mysig dag, och v'ldigt uppskattad. Sen i dag, flög jag 14.40 till Farmor&Farfar, I Blekinge :) Så uppdatering kommer nog lite flera nu, då det inte händer så mycket här :)

Sen har jag blivit utmanad av sebastian, att skriva 7 sanningar om mig själv,
- Jag lever enligt SxE, No drugs, alkohol eller sex utanför relation
- Jag är fruktansvärt blyg och klumpig socialt sätt
- Maränger är bland det bästa jag vet
- Jag hatade hästar för ca 7 år sedan
- Fans en tid då jag tyckte att Kronprinsen Carl-Philip borde gifta sig med mig
- Jag är kvällstrött, aka morgon-människa
- Jag är ljusblond

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar