söndag 22 februari 2009

Maräng-dagen


Det är i dag, just nu. haha! Efter som att, jag sitter med olivolja i barret, i hopp om att få ordning på riset (haha underbart härlig humor!) Så har jag nu äntligen lite tid över att uppdatera min härligt välbesökta blogg!

Kanske ska börja med Fredag. Johan kom då, woho, överraskning, och jag och Frida red världens härligaste långritt hem till mig och tillbaka på 2.5 h med härliga galopper i snön, och skratt anfall i kiss-pauser. Helt underbart väder och sällskap! Lite mör när jag kom hem, så jag och Johan såg bara på Grey's Anatomy :)

Och i lördags, i går, Tog jag med min köra pojke och hund och lät dom promenera med mig och Ponnyn när vi testred med halsring i skogen. Gick bra, tills vi vände hemåt och hon fick lite för bråttom, så repgrimman stannar på ett tag till :) Och lata som vi är sen, blev det ännu mer Grey's Anatomy :) Men det är alltid härligt!

Och i dag är det söndag, haha! och då skulle Johan hem, träning i kväll påstod han :) Själv red jag ut i snöstormen, och det slutade första gången med att pulsa hem 1 km då Ponny fröken fick ryck och jag inte kände för att sitta kvar barbacka i monster skogen, haha :) sen en snutt till, men då välutrustad med sadel och träns, haha! Men fy faaan vad jag hatar snö :O Iaf i ansiktet, bajs bajs bajs.. Aja :)

ätit lunch med mormor, och varit jätte sött barnbarn, och nu är jag för första gången på länge sugen på att fota. Men så blir det inte, håret är för in mosat :) Men annars så!
Världens längsta och intressantaste blogg-inlägg här härmed avslutat! Kram Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar