torsdag 19 februari 2009

Blörk



"Would you dance, If I asked you to dance? 
Would you run, And never look back?
Would you cry, If you saw me cryin'

Would you save my soul tonight?


Would you tremble, If I touched your lips?
Would you laugh? Oh please tell me this.
Now would you die, For the one you love?

Hold me in your arms tonight.


I can be your hero, baby.

I can kiss away the pain.
I will stand by you forever.
You can take my breath away."


Det är sant att hade livet varit lika enkelt som i sångerna vi hör eller filmerna vi ser, hade jag varit på.
Men fy fan vad jag hatar det som det är nu. Att man aldrig lär sig, kul! Är jag redan en gammal hund som inte förtjänar
att kunna forma sig själv? Hu, Jag vill bara gråta, mest kanske för mitt patetiska blogginlägg, men även pga det
hopplösa liv jag tycks leva. Whats wrong whit me? Ha! Kill me now, plzz And just for the record,
Kör upp något i röven

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar