onsdag 18 februari 2009

Solong suckers!

Mhm, för i dag flyger jag hem. Planet lyfter väll om 2.5 h. Väl hemma ska äldsta broderns födelsedag firas, och sen får jag komma hem :) Och väl hemma säger vi hejdå till allt gammalt och hej till det nya livet jag ska försöka spendera min tillvaro i. En fruktansvert egoistisk tillvaro som ska bli bättre för alla parter är det tänkt :) för en glad Klara är en Ognällig Klara, och en Klara som inte gnäller, gör alla glada. Så jag ska se till att nu faktiskt ta mig i kragen och göra något åt mig själv, fysiskt som psykiskt. Saker och personer som påverkar mig negatift, synd om er säger jag bara, ni ska från och med i morgon då känna er ignorerade. medans ni som faktiskt på riktigt gör mina dagar till det bättre, nu ska det vara slut med att inte visa er den uppskattning ni behöver och förtjänar :) In med det nya och ut med det gamla
Och ni väljer väll själva hur ni vill ha det antar jag :)
Förövrigt mår jag illa av farmors förförligt goda svamp sås, haha fatto klara har nog gått upp ca 24 kg under 3 dagar :) men förkylningen är borta typ helt så jag är redo nu att göra något av de oönskade tyngderna :) Sen är det ju fortfarnde sportlov ett par dagar till wohoo!
-Uppdaterar nog mer i kväll :)

1 kommentar: