fredag 6 februari 2009

Fredagar in my ass!


Jah! Medan ungefär 99% av Sverige ungdomar mellan 13-20 (då du faktiskt sen inte räknas som ungdom längre) Är just nu för packade för att kunna stå, eller upptagna med att vara sociala. jag o andra sidan blivit brutalt övergiven! Mhm, Pojkvännen är på Krogen, Bästa Vännen Fyller (grattis på Mitt Ufo!) och och till råga på allt, gick nu Sebbe för att ha snöbollskrig! Vilket härligt sätt att se det på! Sen att jag helt egenhändigt valt att spendera denna helg heeelt ensam, i stallet eller framför datorn har faktiskt inget med saken att göra :)

I dag var det skolan heladagen, trots mitt patetiska försök att få stanna hemma. Föräldrar förstår inte verkligen inte skolångest, och i bland undrar jag om dom verkligen har varit så unga som dom påstår. Skolan var dryg, precis så dryg som skolan är på fredagar om man går NV1B. Nämnligen typ, 6 h NO i sträck! men var bara att härda ut, för annars skulle det inte bli något stall på kvällen för min del, och var på väg att avlida! Dock gjorde mitt huvud samma sak när jag kom dit så blev lite luftning på banan i 10 min bara och lite mysprat med Ponnysarna :)

Och snart är det sportlov! Och att säga att jag längtar vore en underdrift! ska bli så härligt att jag likviderar om det inte kommer snart! Ska flyga ner till russinen nere i blekinge ett par dar och bara mysa av att vara tillbaka där man som mest trivs :) kanske hälsa på vid Millegarne med och se hur det blir med mitt sommar jobb :)

Men för att försöka runda av dagens inlägg, ska jag väll tacka för mig och tugga vidare på mina bananchips och hoppas att ni alla njuter lika mycket av eran fredagkväll som jag av min, för det är inget som går upp emot en länge efterlängtad slapp helg i sin ensamhet<3
Kram Klara

UPPDATERING!
Yess, jag är no ofiellt inte fisk-oskuld längre! Efter att ätit typ, 3 "skedar" av den konstiga fisken konstaterar pappa att myess, det var inte fisk-kött, det var fucking jäkla fisk sperma!!! Huu :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar