tisdag 10 februari 2009

Wohoo!

Yess! Pepp dag, JAH! :) Vaknade i morse och insåg att det var dags for school igen, Rätt skönt ändå, höll på att bli gaaalen hemma :) Rätt skön tag där trotts allt, och sen efter, hade jag ridlektion för lilla Wendela med Bubblan igen :) och I Feel Proud Like a Big Fat Mama!
Och sen kom dagens real pepp-kick, så sommarjobbet blev fixat :) Hell yeah! Veckor vid kusten, på underbart söt stuteri, med ridning av pinnysar och så så klart, mockning av massa skit, men nej jag kan inte klaga :) Öppnar nog dörrar med för vissa framtidsplaner :) Kul! JA!
Sen är det 3 veckor till lov :) OCH, jag älskar min Johan<3 Kram Klara

2 kommentarer:

  1. du jag tycker inte att du ska klaga för att du vart hemma i några dagar ;P jag har vart hemma i över 3 månader nu! ;P

    jag älskar dej med <3 ^^

    SvaraRadera
  2. Det är väl inte tre veckor till lov hoppsa jag?!
    då kommer jag ha hunnit slita mitt hår :s

    SvaraRadera