måndag 9 februari 2009

Stand by me


Hemma från skolan i dag. Så dagen gick åt att ordna saker.
Sortera på datan,
Städa i rummet,
och allmän renovering av mig själv efter 5 dagar av total slapphet.
Så nu är vi på G igen! Längtar som en dåre efter sportlovet, bara 4 dagar kvar ffs! Ska flyga ner Till farmor&Farfar och mysa upp batterier, haha, som om det behövs efter min slappa vecka! Men ändå :)

Fick inte åka till stallet i dag heller :/ Dels för mamma ville jag skulle vila så mycket jag kunde så jag orkar skola i morgon, och dels för jag inte ville stå och titta på i kylan i en timme då mamma red då min egna kropp helt dissar ideén om att ens ta ut hästen ur hagen, haha! Men förhoppningsvis i morgon är vi väll lite back on track :) Kanske är det även dags att ta tag i de dära små skitsakerna i livet som förpestar tillvaron? Eller ska man ta det i sammband att förkylningen försvunnit? Nej, det är nog sags, så det får väll ska i morgon och sucksesift frammot :O Jag vet inte riktigt vad jag babblar om nu, så ska nog avsluta inlägget för stunden, och se om jag kanske uppdaterar lite mera, senare :) Kram Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar