fredag 6 februari 2009

Störda dagar for life


Mhm :) Klockan är tillräckligt mycket för att jag inte ska vara vaken och ha en fungerande hjärna. men vafan, min blogg :)
"You're free to leave me,
but just don't deceive me
And please believe me
when I say I love you"

Yess, det är lite fascinerande hur hjärnan blir twisted så här tidigt på morgonen, och inlägget lär försvinna efter som att jag kommer vakna och inse att det inte hänger i hopp ett dugg :)
Men vet ni vad jag saknar! Nej fel, vad jag vill HA! Jag vill ha HOLLYWOOD, jag vill ha sparkel och bakgrundsmusik, jag vill ha fåniga hällsningar och störda internskämt med mina plastiga kompisar, och jag vill att det största bekymmret är hur jag ska ha håret följande dag. Jag vill ha ett poppande ben så fort man kysser någon, och jag vill ha långa fina klänningar och väluppfostrade killar som är säkra på att det finns ett "happyly ever after". Vart är min dröm? fan. I mitt huvud. Okej, Nu låter jag rätt elak till alla de vänner ja har o allt, men hoppas ni fattar grejen, jag älskar er, men jag vet att ni med drömmer om "bring it on" tillvaro ;) Eller OC! Tänk att för bara ett par dagar vara i typ, Summers kläder! Jag säger inte nej!

Men nej, sängen kallar. ska ta och bädda ner mig i min underbart ensamma säng med det fluffigt nya bäddmadrassen i, för som den prinsessan på ärten som jag är, klarar jag inte av en befolkad säng. God natt, och hörs om ett par timmar igen antar jag Kram Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar