torsdag 5 februari 2009


Första inlägget i nya bloggen! Här ska väll tankar och dagens händelser skrivas ner, istället för på stackars bilddagboken. Än så är bloggen under uppbyggnad som ni säkert ser, så den ser lite hemskt ut men lär bli bättre med tiden, hoppas jag :)

I dag vart det en väldigt kort dag i skolan, igen. Efter gårdagens strapatser så ville min stackars kropp inte hänga med i svängarna så redan efter första lektionen åkte jag hem. Ska väll inte sitta vid datorn med hjärnskakning, men, det är svårt att låta bli :)

Ska ut till stallet senare mot kvällen då mamma kommer hem från mormor, och i dag lär Ponnyn få stå, jag har inte riktigt vad som krävs i dag för att varken rida eller träna från marken. Men kanske lika bra då huvudet hennes var trött efter 1.5 h träning i går! Men uppskattade den, det gjorde nog vi båda. Börjar få lite kläm på saker och ting nu :) Alltid lika kul när saker fungerar! Och så måste jag ta tag i min egen träning snart. Haha! Annars lär det bli till att bada i burka eller så hela sommaren :) Men man kanske borde ta och städa rummet i stället? Kram Klara

2 kommentarer:

  1. jaa, städa rummet, för träna ska du inte göra med hjärnskakning ;o men sen så, jag ska ocksåå, måste måste :D jag glömde till och med fråga vad som hände i skolan idag :o så det får du berätta när du kommer tillbaks :p <3 /Emma

    SvaraRadera
  2. Jag tycker de är kull att du skaffat blogg =D då har jag nå mer att läsa om dagarna =D /ditt<3

    SvaraRadera