måndag 7 september 2009

Bra_dag.se

Japp. I dag har det varit en typisk, bra dag! Men, den kommer vi till senare!
För i fredags var det filmig kväll med min käraste. Mhm sånt behövs ibland. Och i söndags, hoho var det dags att flytta hem min knubbsäl från sommarbetet D: Underbart, fantastiskt!
Så i dag, vaknade jag bredvid en sömndrucken älskling, som lugnt sov vidare när jag gick till skolan, men vad gör det D: Skolan var helt ok, lång håla, och sista lektionen var foto. Jag älskar 100p kurser som går ut på fotografering och ps :)

Sen var det bara att ta min kära gurka och susa till stallet. Där fick knubbsälen sig en enorm omgång ;) Sax, ryck-kniv och glans-spray är nu varma som glöd av enveten användning, men nu har jag en snygg, men ack så fet ponny. Men det får ju att åtgärda med tiden det med.
Men nu har jag inte tid att skriva mer på universums tråkigaste blogg, för nu ska det skrivas i träningsdagboken, @ madeinlumpen.se ni vet, första träningspasset, och första steget mot ett bättre jag ;)

1 kommentar:

  1. De va på tiden att du lär dej lite små knep som finns att lära sej i PS! ;)

    Tack för en underbar helg också <3

    SvaraRadera